måndag 16 maj 2011

MINA VÄNNER ÄR BÄST!

Hej! Vill bara börja med att säga att hela inlägget är tillägnat mina vänner. Bara så att ni vet. Så om du går i min klass eller är min vän i största allmänhet eller något, känn dig träffad och läs vidare, för det här handlar om dig!

Jag vill bara berätta hur mycket ni verkligen betyder för mig. Utan er skulle jag seriöst inte överleva. Jag skulle koka över av känslor och grejs som jag inte kunde berätta om för någon annan och dö av uttråkning och ensamhet. För oj vad mycket det är som jag går och tänker på och sen bara måste prata med någon som lyssnar om. Vafan skulle då hända om jag inte hade er? Och tänk vad tråkigt det skulle vara! Jag skulle dö i skolan utan alla roliga och mysiga människor. Jag skulle heller aldrig göra något efter skolan. Bara sitta och glo. Men framför allt skulle jag aldrig utvecklas utan er. Nu bara utvecklas jag och växer för varje dag. Och jag älskar det. Jag älskar er för det. Jag älskar er för allt ni gör för mig. Jag älskar er för att ni finns.

Tänkte lägga upp lite bilder men fucking blogger ville inte det så nu blev det inte så... Jaja, nu vet ni i alla fall hur omtyckta och behövda ni är, även om jag kanske inte alltid är bra på att visa det. Glöm inte att ni är bäst. Och jag är stolt över att känna er. MINA VÄNNER ÄR BÄST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar