fredag 6 maj 2011

TAGGADTAGGADTAGGAD!

Halloj! Bloggpausen blev inte så lång, tröttnade typ redan efter första dagen så... Dock kommer det nog inte komma upp något här under helgen/måndag eller tisdag eftersom jag ska till Säffle på UKM-länsfestival och sen till mormor och morfar. Är verkligen astaggad för att åka till Säffle. Sitter hemma i min fåtölj och lyssnar på musik (nästan bara sådan som jag har hört på UKM, haha) och väntar på att klockan ska bli tre. I övrigt är jag för tillfället i klädd blå tights, gul t-shirt, rött nagellack och grön klocka, dessutom ska jag ha gröna skor på mig. Färg in my heart! Nu kommer snart några av mina älskade vänner, Emmy, Tanja och Julia, och då ska vi ut på Sunne, vårmârten idag. Kul.

Ha en jättebra helg så ska jag försöka uppdatera bättre nästa vecka!

Bild från påsklovet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar